Wat doe ik als ik niet in de planner kan of geen DigiD heb?

Het kan zijn dat u geen toegang heeft tot MijnSPF. Lees dan hier wat de mogelijkheden zijn. 

Heeft u geen DigiD?


Een DigiD vraagt u eenvoudig aan via www.digid.nl. Ook als u in het buitenland woont kunt u een DigiD aanvragen. Hier leest u hoe dat werkt. 


Kunt u geen gebruik maken van de pensioenplanner?


In sommige situaties kunt u geen gebruik maken van de pensioenplanner omdat deze dan geen goede berekening maakt. Wilt u een pensioenberekening ontvangen of uw pensioen aanvragen? Bel of mail ons dan. U ontvangt dan zo snel mogelijk de benodigde informatie.

E-mail

Heeft u vraag, klacht of wilt u informatie over wat wij voor u kunnen betekenen?

Contact

Telefoon: (030) 232 93 25

Bezoekadres:
SPF Beheer
Arthur van Schendelstraat 850
3511 ML Utrecht

Openingstijden op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur
Ons kantoor is doordeweeks geopend van 9:00 - 17:00

Plan uw afspraak

Kijk in onze agenda en schrijf u in voor een pensioenworkshop of ander evenement.

Inschrijven

Inloopspreekuur

Maandag 10:00 - 16:00
Dinsdag 10:00 - 16:00
Woensdag 10:00 - 16:00
Donderdag 10:00 - 16:00
Vrijdag 10:00 - 16:00